Photoshop Elements

D

Dania

Jag har en Canon EOS 350 D och har nu köpt nya Elements för att kunna fota i Råformat men det går inte att öppna bilderna Den ska ju kunna hantera RAW bilder. Är det någon som vet?:confused:
 
Sv: Photoshop Elements

Hmm jo 3.0 ska ha stöd för det fast det verkar finns olika versioner av RAW, Canon ska annars ha en bra konventerare som kanske följde med?
 
Sv: Photoshop Elements

du behöver använda programvaran från kameran innan något annat program kan se bilderna, tyvärr.
är dessutom avis på dej med din kamera.....bara så du vet ;)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
257
Senast: MiniLi
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 517
Senast: verser
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
782
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 698
Senast: Therese1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp