Photoshop Elements

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Dania
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 752
D

Dania

Jag har en Canon EOS 350 D och har nu köpt nya Elements för att kunna fota i Råformat men det går inte att öppna bilderna Den ska ju kunna hantera RAW bilder. Är det någon som vet?:confused:

Sv: Photoshop Elements

Hmm jo 3.0 ska ha stöd för det fast det verkar finns olika versioner av RAW, Canon ska annars ha en bra konventerare som kanske följde med?

Sv: Photoshop Elements

du behöver använda programvaran från kameran innan något annat program kan se bilderna, tyvärr.
är dessutom avis på dej med din kamera.....bara så du vet ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
681
Senast: sjoberga
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 619
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 890
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 447
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner