Bukefalos 28 år!

Photoshop!

S

Silverstol

Hejsan!

Har en snabb fråga; finns Photoshop att ladda ner någonstans eller är det ett program man måste köpa?
 
Sv: Photoshop!

Vill du vara laglig så måste du köpa det (och det är dyrt). Tror det finns provversioner på Adobes hemsida...
 
Sv: Photoshop!

Ok! Tack så mycket. :)

Du vet inget liknande program som går att ladda ner "lagligt"?
 
Sv: Photoshop!

Gimp är liknande och helt lagligt att ladda ner. Gör en sökning på Google så borde du hitta det!

/Erica
 
Sv: Photoshop!

Än så länge är det inte olagligt att ladda ner programvara från nätet så ;)
 
Sv: Photoshop!

Inte för privat kopierng/bruk...
Varför tror du annars piratkopieringen kan ske helt öppet? Finns ju ingen typ av kryptering allt i de flesta fileshare programmen..
 
Sv: Photoshop!

Du får nog läsa det där igen, det är olagligt att använda ett nedladdat crackat PS. Den lagen upphävs inte bara för att det inte är förbjudet att ladda ner.
 
Sv: Photoshop!

Ser inte var det står att hon ska använda programmet också :p
 
Sv: Photoshop!

Iofs, hon kanske bara ska ha filerna för att undersöka om TCP NewReno funkar bättre än TCP WestWood+ vid konstant belastning :smirk:
Malajn.gif
banghead.gif
 
Sv: Photoshop!

Jag har faktiskt mängder med programvara utbränd som jag själv inte alls använder. Ibland har min kunder gjort av med/skadat skivorna och då är det bra att kunna ta fram en skiva, så länge de har licensen då. Inte för att det är så troligt att det är hennes användning då men det hör ju inte hit :p.
 
Sv: Photoshop!

Cheeserica skrev:
Att använda licensierad programvara utan licens är olagligt jo. :smirk:

/Erica
Det är lite som hembränning då? Jösses, :o då får jag gömma datorerna i källaren också. Attans! :eek:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Sällan man ser fullt så illa Photoshop numera 🤣
Svar
0
· Visningar
552
Senast: alazzi
·
Hemmet jag har ett motiv som jag skulle vilja virka till en grytlapp. Har inte virkat på 300 år. Men. Finns det någonstans man kan ladda upp...
Svar
2
· Visningar
324
Senast: Stinaelin
·
Skola & Jobb Hur tränar en idag som vill bli hejdundrande snabb på tangentbordet? Minns att vi hade ett småkul TVspelsmässigt program (skjuta...
2
Svar
22
· Visningar
1 052
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag sitter mycket hemmakontoret nu för tiden och leker i Adobes Creative Cloud om kvällarna, och dels är det inte så roligt att sitta på...
Svar
2
· Visningar
611

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp