• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Xider
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 987
Sv: Photoshop

Nej, Photoshop är ett lite för bra program för att vara gratis. Det kostar ganska mycket att köpa :(

Ja typ 10kkr eller nått sånt. Billigt är det inte.

Annars kan du ladda ner en try-out-version på www.adobe.se, men den varar bara trettio dagar. Jag vet inte riktigt om det stämmer, innan jag formaterade om min dator så hade jag en tryout i flera år, som bara skulle räcka 30 dagar.

Ja okej. Nån som vet något annat bra program. brukar man inte ha nåt från början på datorn? :p

Bästa sättet är nog ändå att köpa det.
Annars kan man ladda ner olika Photoshop versioner och prova i 30 dar.
Sök på Google så hittar du det säkert.

Har du inte råd att köpa fullversionen av PS, kan du köpa Photoshop Elements istället. Den innehåller allt det viktigaste för normalanvändaren och är lättare att lära sig. Priset är överkomligt för de flesta också.

Liksom Peach rekommenderar jag Photoshop Elements om man vill ha en version av Photoshop som är överkomlig i pris. Det kostar ca 1000 kr. Annars ska tydligen Gimp ha ungefär samma funktioner och det är helt gratis.

/Erica

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 300
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag ska köpa en iphone till min moster. När jag kollar så står det att laddare inte ingår? Betyder det alltså att jag måste köpa en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 093
Senast: Rosett
·
Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
427
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka