Photoshopproblem

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare millansnillan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 600
M

millansnillan

När jag vill ha vit eller svart färg (med airbrush fungerar det, men så fort man vill fylla i något tex när man markerat in med Magic wand" och sedan fyller i fältet med "shift" "tabortknappen, backspace något") så blir det samma halvtaskiga grå/gula färg. Vad gör jag för fel?

Sv: Photoshopproblem

Förmodligen har du indexerad färg på, dvs då "målar" den bara färgerna som finns med i bilden eller som är indexerad. Gå in på Image (Bild)|Mode (Läge) och välj RGB istället.

Liknande trådar

IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
162
Senast: Rosett
·
Hemmet Har köpt lägenhet där köket har kvart klinker på golvet, vita högblanka skåpluckor och svart bänkskiva. Köksmöbler till detta? Litet...
Svar
10
· Visningar
531
Senast: gullviva
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
388
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka