Sv: Piercingar
man måste skölja med saltvatten de första 2 veckorna efter tagningen
Inget saltvatten för min del, men munvatten 2ggr/dag och INTE Listerin - den är för stark! Oftast får man munvatten av piercaren när man gjort sin piercing eller så rekommenderar han/hon vad du ska använda!
går inte att suga på glass eller suga på hårda karameller som tidigare
Det går visst det, hur bra som helst!
vart "tar stven vägen" i munnen så att säga? Blir det gropar under/över tungarn för den?
Det kommer bli en liten grop på ovansidan av tungan efter kulan, men annars inget. Ska inte bli några problem om man har rätt längd på staven!
toppen vid oralsex?
Beror väl på hur bra ägaren till tungan är?!

Haha.
Jag har aldrig fått klagomål på min tunga, vissa säger att det är skönare andra att inte spelar någon roll. Själv tyckte jag inte att det var så märkvärdigt, eller så va han bara jävligt kass

Dock tycker jag det är jäkla mysigt att hångla med någon som också är piercad i tungan
om man inte vill ha den längre, växer hålet igen då? hur fort?
Ja det växer igen förr eller senare, olika från person till person och hur länge man haft den. När den är ny växer den igen snabbt.
Vad kan man annars säga.. Tungan blir mer eller mindre svullen när den är nygjord, min blev knappt svullen någon av gångerna och jag lyckades käka spagetti redan samma kväll xD Man får oftast en äcklig vit hinna över tungan och det kan förekomma var i/runt piercingen, varar dock inte mer än en vecka kanske två.. Man vänjer sig otroligt fort vid att ha den i munnen, för mig känns det jäkligt konstigt när jag tar ut dem, något saknas ju då
Lättare att svara på frågor!