Piké tråden!

Sv: Piké tråden!

Vad är det för ridbyxor du har på bild två? De var snygga :)
Och pikén med, såg faktiskt riktigt snyggt ut när den var sådär stor och lös.

hackett_polo_SS%20side%20panel%20polo%20team%20polo.jpg
HAckett_polo_bugler_TF_navy.jpg

Åh piker är så fint, men jag äger bara en ljusblå från gina hm tricot?! (osäker påstavningen :D)

*knapplån*

Jag återkommer senare med en bild på en utav mina som jag faktiskt beställt här på bukefalos :D.

Det är faktiskt ett par jättebilliga som jag köpte på h**ks för ganska länge sedan, köpte som skruttridbyxor, men nu har dom blivit aldeles för stora :cool:

Rider Ralph Lauren och Lacoste. Även en och annan Burberryruta hänger på också, likaså Boomerang. Så blir lte alla möjliga piketröjor:D

Däremot blir det att inhandla en Anky pike, av sånt skönt tunt andasmaterial:d

Liknande trådar

Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
552
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218
Senast: Capybara
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 234
Senast: Reshästen
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka