Pikeur attina

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Heikne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 894
H

Heikne

Har varit lite sugen på den här jackan ett tag, funderar bara på om jag ska köpa den nu eller vänta till agusti då den nyare modellen av samma jacka kommer ut i ridsportaffärerna. vad tycker ni?

bifogar även en bild
pikeurattina.jpg

Sv: Pikeur attina

Köp den nu.

Tänk om den nyare modellen blir fulare? ;)

jo det har jag sätt. 30% rabatt på 1795:-

i storlek 36. det var just därför jag funderade på om jag skulle ta o beställa den ny eller vänta in den nya modellen..

beslutsångest :p

Beställ denna. Den var ju snygg!:)

:idea: Gillar du den nya bättre kan du alltid sälja den gamla och köpa den nya. Annars lär du ju ångra dig rejält.

Jag skulle nog också satsa på denna. Du tycker ju om den för att den ser ut som den gör (samt funktion då förstås) eller hur? Tänk om du ändrar utseendet och inte gillar den nya lika mycket? :p Dessutom är det ju 30% också.

Liknande trådar

Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 498
Senast: skiesabove
·
Utrustning Erfarenheter, tankar eller jämförelser kring Rambo Micklem Comfort Girth eller Eric le Tixerant? Väger mellan dessa två främst. Har...
Svar
3
· Visningar
436
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 279
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
531
Senast: Honey07
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka