JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Pikeur Skarlett och andra hoppkavajer ?
Sv: Pikeur Skarlett och andra hoppkavajer ?
de är pikeur som lanserat den.
HIttade en bild på den o den ser ut ungefär som skarlett. Fast dyrare
just det!
såg den när jag skulle kolla på skarlett
men den är väl gjord av tweed eller nått? annars så finns skarlett i chokladbrun och chokladbrun med kritsträck, som merediths?
Men finns det någon grå skarlett?
kavaj
hejhej!! vet du var man kan köpa en animo kavaj med modellen från 2007
? hittar bara från 2008
.. o de e inte lika snygga
Den finns i grått på ryttarstugan, men den ligger inte ute på mnätet där. Ska köpa en sån själv
Den är jättesnygg!
Utrustning
Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel.
Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Utrustning
Erfarenheter, tankar eller jämförelser kring Rambo Micklem Comfort Girth eller Eric le Tixerant?
Väger mellan dessa två främst. Har...
Utrustning
Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen
Hur stor...
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Shibasessan är en riktig liten illvätte ikväll. :D Jag vet att medicinerna gör henne extra hungrig så hon har fått en gurkbit att gnaga...
Sel
Idag kl 00:55
Svar: 611
Visningar: 17 493
Allmänt
Göra i Borlänge?
Fritid Jag skulle helt klart besöka Torsång som redan nämnts, för handelsträdgården och cafét. Och Frostbrunnsdalen :)
Det finns ett gammalt...
gul_zebra
Idag kl 00:52