Pikeur Skarlett storlek?

Sv: Pikeur Skarlett storlek?

jag inte prövat den andra men pikeurs 36 sitter perfekt på mig (smal och lång):d:d

Ok! Equiline stl 42 sitter perfekt på mig. Har en pikeur kavaj idag som är något stor men hittar ju inte vad det är för storlek..

Ni som har pikeur skarlett, vad har ni för storlek? Och vad har ni normalt i kläder så man får ett hum om hur stora eller små de är?

Jag har 34 i min Skarlett och 32-34 i vanliga kläder (H&M osv)
Jag skulle säga att storleken är normal mot det lite mindre hållet på Skarlett.

vill påstå att den jag har som hänger i garderoben nu är normal i storleken, har 38 på den och har 38 på de flesta kläderna. dock drar det över brösten annars bra

Ok! Jag är en 38-40 beroende på bystmått och ganska bredaxlad så 40 blir nog bra till mig, vill ju inte ha för liten. Tack!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
425
Senast: Freazer
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
602
Senast: Kristall10
·
Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Puh
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
361

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka