JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Pimp your ride - Tema på Equitana
Moderator
Dagbok
Idag har varit en till ganska jobbig dag men inte sååå dålig som några har varit nu. Men inte bra heller. Men iallafall så läkaren har...
Hästnyheter
Nu pågår Equitana, den största av världens alla hästmässor. Hästfolket vallfärdar till Essen i Tyskland och ett av alla teman på mässan...
Hästnyheter
I maj inträffade olyckan där Tuva Lind skadades svårt och hennes medryttarhäst avled av sina skador. I juni berättade Ridsport att Tuva...
Hästnyheter
Det krävs mod hos både häst och ryttare för att rida över en liten bro 3 000 meter upp i luften. Här finns länk till klippet från...
Guldfasanerna
Övr. Djur En av ankorna ruvar förresten! Vi väntar smått om lite mindre än tre veckor om äggen är som de ska. 😊
(inte sexton stycken tack och lov!)
Sel
12 minuter sedan
Svar: 1 575
Visningar: 134 803
Djur
Minska antalet fästingar på katt
Huh, halsbanden är ju torra så det tänkte jag inte riktigt var så. Men okej, coolt.
Asko
Idag kl 16:50
Svar: 11
Visningar: 311
Katt
Ofräsch häst?
Ridning Jag har sedan drygt en månad ridit på ett trevligt sto på 15 år. Innan detta reds hon nog ganska sporadiskt, men är inte helt hundra på...
e_jhastar
Alldeles nyss
Dressyrhingsten Skyline to B.
Avel Lite tråkigt, jag tycker han verkar vara vettig inom dressyren med och det är ju väldigt bra att ha sådana synliga. Men också...
Sryoqwe
9 minuter sedan
Svar: 232
Visningar: 26 018
Avel
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Nu har ju inte ts skrivit att hon vill köpa en gård 🙄
Priserna är betydligt bättre här än Stockholm med fördelen att man slipper...
Bison
31 minuter sedan