Pimpa kickbike

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 414

Mirre

Trådstartare
Sonen får en i julklapp men den ser ganska trist ut i färgerna, så tänkte man kunde styla till den lite. Men hur? Sprayfärg borde väl funka? Och kanske någon typ av klistermärken, men kan man få de att sitta kvar då? Kan man märka den med namn på något snyggt sätt?

Sonen får en i julklapp men den ser ganska trist ut i färgerna, så tänkte man kunde styla till den lite. Men hur? Sprayfärg borde väl funka? Och kanske någon typ av klistermärken, men kan man få de att sitta kvar då? Kan man märka den med namn på något snyggt sätt?
Gravyrpenna

Liknande trådar

Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 544
Senast: Rosett
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 293
Senast: sardellen
·
Kläder & Bli fin Har ni några bra tips på ögonfransfärg att använda själv hemma? Alltså inte en vanlig mascara, utan permanent hårfärgningsfärg som...
Svar
6
· Visningar
613
Senast: cili
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 463

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka