JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ja vill se bilder på eran utrustning till er själva samt häst som ni pimpat till
Ja vet att många blingar samt flätar pannband så in med bilder nu gott folk
Sv: Pimpa utrustningen
Pannband
Nosgrimma
Tygel
Förbygel
Grimma
Jo jag gillar matchat - och rött ;P
Stigbyglar
Hjälm
Shabrak (svårt att se för strassen är i samma färg som schabraket)
Dressyrsadeln
Nosgrimma
Pannband
Själv bär jag alltid svart men älskar att blinga till min rid- och hästutrustning i olika färger
Den här lilla pimpade saken klipper gräset hemma hos oss
Utrustning
Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel.
Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Utrustning
Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂
Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet...
2
3
Kläder & Bli fin
Jag ska gifta mig om mindre än 2 veckor, men jag vet i tusan vad jag ska ha för skor, och det börjar verkligen brinna lite i knutarna...
2
Gps-halsband
Övr. Katt Med en AirTag kan du endast se var katten befinner sig just nu (om det finns någon apple-produkt inom en viss radie). Du kan inte se var...
Malibu_Stacy
4 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 145
Katt
Veterinärfoder till frisk hund?
Hundhälsa Nej finns ingen anledning att byta om det funkar för båda. Så länge det inte blir för dyrt såklart.
Malibu_Stacy
13 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 116
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Hon är 5,5 månader så det är ju inte direkt någon valpknubbighet kvar. Men det finns lite tassar att växa i. En bild till bara för att...
Philosophia
40 minuter sedan
Svar: 958
Visningar: 69 430
Hund