Pioneer sadlar ???

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare eldshestra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 892
E

eldshestra

För ett tag sedan var det mycket diskussioner om Pioneer-sadlar, men nu har det varit tyst länge...

Ni som har Pioneer-sadlar, vad tycker ni om dem?

Hur funkar de i längden?

Ni som inte är nöjda, vad är problemet?

Jag har själv bara provridit en och jag kommer inte ens ihåg vilken modell det var.... :confused:
Jag tyckte inte om den men det beror nog på min rumpa :angel:

/Agnetha

Sv: Pioneer sadlar ???

Jeg lurer også, er det ingen som har Pioneer sadel?

Vi har en veldig bred islandshest på stallen, han passer kanskje Globus Gloi str 38. Wintec wide passer ikke i bommen. Arabian dressur i x-vide er for smal :crazy:

Jag letar efter hemsidan till de svenska ÅF till Pioneer sadlarna, men den web-adressen jag hade verkar inte finnas. Är det någon som vet om Rei Riding har lagt ner, eller har de bytt hemsida?

Rei -riding finns kvar och nås på mobiltel.

Jag gillar sadeln men den passar inte hästen så jag håller på att sälja den nu.

madde

Jag har provridit en flat tror jag det var. Den var extremt dåligt sydd, lädret var stelt och halt som tusan. Sadeln var inget vidare att sitta i heller.

tror att de inte fått igång hemsdian sedan den försvann vid stormen i vintras då deras Internet 'dog'.

madde
kan pm:a mobilnummer om du vill

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Jeps
·
Utrustning Då var det dags att se över sadelsituationen igen, då vi fått problem med svullnad och ömhet vid mankbasen. I väntan på att sadlarna...
Svar
6
· Visningar
1 172
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 807
Senast: Sirap
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 223

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka