cactuspower

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av PK jackorna som säljs i sk "riktiga ridsportbutiker" (kedjan)? Hur är de i storlek och passform, kvalité, hur är andasfunktionen m.m. ??

Sv: PK Jackor

Jag är oxå nyfiken på det då jag tycker att de har mkt fina kläder! Köpt en jacka från PK som kommer idag så på måndag kan jag avlägga rapport :)

Har köpt en dösnygg brun bomberjacka från dom, den är mjuk, lätt och känns lyxig - innerfoder är satin.

Det är den jag har köpt med, fick hem den idag, verkar kanonfin o skön! :bump: Lyxig o varm :) Har du haft din länge så du kan ge ett utlåtande om hur den är i kvalitén o så?

Senast ändrad:

Givetvis! *dumma mej* Tänker ju inte...men visst, känns lite väl varm att ha nu vid närmare eftertanke...kanske sent på kvällen/tidigt morgon...hm...

Liknande trådar

Utrustning Är jackorna i Top Reiter små i storlek?
Svar
3
· Visningar
175
Senast: Ajda
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 033
Senast: Tora
·
Kläder & Bli fin Dags att fråga bukeoraklet igen. Söker efter en varm tröja eller jacka att ha med på vandringar där risken för kallare temperaturer...
Svar
2
· Visningar
461
Senast: MCP
·
Ekonomi & Juridik Jag har hittat ett riktigt fint sto på ett "polsk hästnet" och är i kontakt med säljaren. Dock är jag stressad över logistiken kring att... 2 3
Svar
40
· Visningar
8 605

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka