Plastpelare till tvättställ

Rie

Trådstartare
Någon som vet var man kan hitta en sådan?
Det är så fult under vårt tvättställ i lilltoan att jag tänkte sätta på en sådan för att kamoflera lite....
 
Tack för förslaget, men de är i porslin och därmed åtskilligt dyrare.
De finns att köpa lite här och där, men jag har för mig att jag för x antal år sedan såg annons på sådana i plast som man kan köpa.
På lilltoan vill vi inte sätta några dyra saker och pelare i porslin verkar ofta vara dyrare än själva tvättstället.
Hittar jag inget i plast får det nog vara, nu när vi ska skaffa nytt tvättställ och blandare.
Då får vi ha det som det varit tidigare, fast det hade ju varit roligt att få det snyggare med röret täckt.
Känns onödigt med underskåp också pga liten toa.
 
Byggmax var ett bra förslag, ska kolla.
Bauhaus finns inte här.

Kollat, de har också bara porslin.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi vill sätta upp ett glasräcke på balkongen istället för nuvarande trästaket. Mailade kommunen för att fråga om det behövs bygglov och...
Svar
10
· Visningar
427
Senast: Catsu
·
Juridik & Ekonomi Kan jag som svensk handla på Finn.no? Verkar inte kunna betala på något smidigt sätt. Har hittat en klänning som jag letat efter i tre...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: BernT
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
92
Hemmet Min hund är gammal och har ont i lederna, och jag försöker underlätta livet för honom. Jag vill hitta låga pallar som jag kan ställa...
2
Svar
30
· Visningar
1 241
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp