Någon här som läser poesi?

Islandshästryttare

Trådstartare
Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu ska jag börja läsa lite igen inför min sommarkurs i skrivande som jag kom in på på universitetet. Vill verkligen göra ett seriöst försök att hitta tillbaka till skrivandet då jag har haft ett romanprojekt på is ett bra tag och känner jag behöver en knuff i rätt riktning för det. Har en del skönlitterära kursböcker bland annat några poesiböcker men har också en hel del poesiböcker i bokhyllan efter morfar som inte har fått den uppmärksamhet de förtjänar så ska sätta igång att läsa en del av det jag har där.

Tänkte om det finns fler här som läser poesi kunde det vara kul att utbyta tankar kring poesi och det man läser. :)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 449
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 448
Senast: Milosari
·
Relationer Jag behöver hjälp att reda i mina tankar. Jag lever sedan knappt fem år tillsammans med mannen som jag var säker på var "mannen i mitt...
2 3
Svar
55
· Visningar
14 479
Senast: Korven
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 210
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • FÅRtråden
  • Senast tagna bilden XV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hage
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp