Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack så mycket! men på zolitas fanns det inte mycket priser utsatta
Tänkt köpa ett galoppträns då jag inte använder nosgrimma så ofta, antar att det funkar även till "vanlig" ridning .
Edit: På många av galopptränsen står det "pasar ner till shettis/b-ponny" , hur stora är då pannband och hur långa är de egentligen? Det finns ju bara en storlek att välja på...
De håller på och uppdaterar sidan...
Med andra ord kolla igen priserna är nog inlagda nu
Angående storlekar så är dessa träns väldigt "flexibla" (pratar nu om orginalen).
Vill du ha exakta mått skicka ett E-mail med förfrågan till de olika firmorna.
Som med andra träns kan det även skilja mellan olika märken. Detta gör det svårt att här skriva ut mått, dessa kanske inte alls stämmer på andra märken.
mvh El
Jo, nu tor jag iofs inte att det är några problem, blev bara lite fundersam med tanke på att one size fits all känns så otroligt konstigt när det handlar om shetl-fbl
Självklart skiljer det mellan olika märken, men just när dte inte finns några storlekar att gå på öht så undrar man ju...
Kläder & Bli fin
Som lite "meningslös" motvikt mot annat viktigt i världen just nu: Har någon här testat ögonbrynsserum? Alltså Xbrow, likt Xlash? Och...
Hästmänniskan En fjording. :D Mera detaljer vågar jag inte säga just nu. Men har fått OK från sambo, stallägare mm att åka & titta. Känns allt bra så...