Ploppan is back in town!

Sv: Ploppan is back in town!

Jag undrar förstår hur det är med ploppan?

vad har hänt sedan sist??

Lagom mycket, faktiskt. Life is goood! Kärleken är oändlig. :love:
Hästarna och de andra djuren pigga och glada.
Bussen rullar inte alltför ofta med mig bakom ratten.

Jag har blivit äldre och lite snällare, tror jag! :eek:

Känner mig mycket lycklig över att någon kom ihåg mig! Trodde hela seniorgardet hade hunnit bytas ut, men inte så. Känns skönt! :love:

Här på Buke byts ingen ut. En del tar paus ibland men det är som Hotel California. "You can check out any time you want but you can never leave."

Här på Buke byts ingen ut. En del tar paus ibland men det är som Hotel California. "You can check out any time you want but you can never leave."

Klockren beskrivning! :D

*kl*
Välkommen tillbaka Ploppan! Jag har tänkt på dig då och då och hoppats att livet varit väl med dig :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa... 2
Svar
28
· Visningar
3 004
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå... 2
Svar
32
· Visningar
2 222
Senast: Flixon
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 198
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka