• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare via
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 111

via

Trådstartare
Jag beställde Pluvinel på Bokus, men den var slut. Är det någon som vet var man annars kan få tag på Pluvinel i Sverige? (Jag hittade på Amazon, men vet inte om jag vågar shoppa från USA. Är det någon här som har gjort det?)
Det är den engelska varianten jag söker, min franska är obefintlig.

Sv: Pluvinel

såg just att det är samma sida...från akademiskridkonst.se går en länk till ars....

Där har jag inte tittat. Det ska jag tänka på nästa gång det är dags att utöka biblioteket.:D

Jag kan nu uppdatera med att jag har hämtat ut mitt exemplar av Pluvinel på posten. Att beställa från Ars Equitandi fungerad således utmärkt.
Nu ska jag bara läsa detta praktverk också!

Liknande trådar

Katthälsa Jag har aldrig tidigare direkt funderat på fågelinfluensan mer än med mina höns men har läst att den nya varianten som hittat i USA som...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Hazel
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 153
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
149
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Göra i Borlänge?
  • Husvagnsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur