Pojke/flickatest

Sv: Pojke/flickatest

Haha !

Jag vågar inte ens göra test nu jag tror inte på något alls :p Jag får NOGA studera det som ploppar ut istället. Har den stora tänder och knottrigt skinn? Nähä, pust. Har den några andra utmärkande drag?

Jag går i ide i 5 veckor. Så får vi se vad det blir sen!
 
Sv: Pojke/flickatest

Enligt sägner på gravid.se ska jag få en pojk.
Enligt kinesiska kalendern där ska jag få en flicka.
Enligt libero kinesiska kalender lutar det mer åt en pojk.
Hur som helst kommer jag älska mitt lilla älskande väntade pyre! :love: :bow:
 
Sv: Pojke/flickatest

svaret kort och gott är;

"Det blir ett barn!" :D

När någon frågade min sambo vad han trodde det var för kön sa han "Det blir en bebis!"

Han ville inte spekulera i vad det blev för ngt, men jag vet att han önskade en pojke. I slutet pratade han om magen som en han. Men inte blev han missnöjd över vår "lilla" flicka!

Han vill ha en till!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 374
Senast: Manji
·
L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
14 074
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 816
Senast: Amha
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp