Jasså är det duVi har långt kvar till bästis, men har jag ägg då så gärna! Lazertomte är den som är jag!
Risken är dock att jag glömmer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jasså är det duVi har långt kvar till bästis, men har jag ägg då så gärna! Lazertomte är den som är jag!
Risken är dock att jag glömmer.
jag fattar verkligen ingentingJag har en fundering angående bästis levlingen. Jag vet att jag frågade i början och inte fick något svar men jag vill fråga igen; vilka vill samordna sig så båda parter kan få på ett ägg innan paketöppningen? Jag är förvisso L40 men maxar gärna mina XP ändå.
När man blir best friends så får man en massa poäng. Många vill dubbla dem genom att köra lucky eggs. Ska båda få nytta behöver man samordna.jag fattar verkligen ingenting
Ok, då försöker jag förklara mig. Om du tittar på en vän i din vänlista så finns det fyra hjärtan. Dessa hjärtan fylls i när du eller din vän öppnar paket som ni skickar till varandra eller gör någon annan aktivitet tillsammans som tex raidar, trejdar eller slåss tillsammans på ett gym. Man får bara räkna en aktivitet per dag. Det första hjärtat fylls helt på en aktivitetsdag. Nästa hjärta tar sju dagar, tredje 30 dagar och det sista tar 90 dagar. När dessa hjärtan fylls så får vännerna en belöning i XP 10, 50 och 100 tusen. Det innebär att om man sätter på ett lucky egg i samband med paketöppningen när ett hjärta blir helt fullt så kan man dubbla sin belöning. Det är då rätt just att samordna sig med den vän man öppnar paket från så att båda kan slå på ett ägg och dra nytta av det hela. Blev det tydligare nu?jag fattar verkligen ingenting
När man blir best friends så får man en massa poäng. Många vill dubbla dem genom att köra lucky eggs. Ska båda få nytta behöver man samordna.
 nu trillade polletten ner!Ok, då försöker jag förklara mig. Om du tittar på en vän i din vänlista så finns det fyra hjärtan. Dessa hjärtan fylls i när du eller din vän öppnar paket som ni skickar till varandra eller gör någon annan aktivitet tillsammans som tex raidar, trejdar eller slåss tillsammans på ett gym. Man får bara räkna en aktivitet per dag. Det första hjärtat fylls helt på en aktivitetsdag. Nästa hjärta tar sju dagar, tredje 30 dagar och det sista tar 90 dagar. När dessa hjärtan fylls så får vännerna en belöning i XP 10, 50 och 100 tusen. Det innebär att om man sätter på ett lucky egg i samband med paketöppningen när ett hjärta blir helt fullt så kan man dubbla sin belöning. Det är då rätt just att samordna sig med den vän man öppnar paket från så att båda kan slå på ett ägg och dra nytta av det hela. Blev det tydligare nu?
Japp!Jasså är det du
Haha gudars ja! Med mig får du tänka z och z....?En av de saker som försvårar är ju att komma ihåg vem som är vem. En del har ju samma eller varianter på namn här och i pogo och då är det lätt. Sen finns ju du som har ett roligt namn som skiljer sig från mängden så det har fastnat ändå. Tyvärr har jag för många på min vänlista som jag inte klarar ut att koppla ihop med vem det är. Kan vara härifrån eller någon jag träffat på i spelet vid någon raid.
jag vill gärna maxa trots L40 oxåJag har en fundering angående bästis levlingen. Jag vet att jag frågade i början och inte fick något svar men jag vill fråga igen; vilka vill samordna sig så båda parter kan få på ett ägg innan paketöppningen? Jag är förvisso L40 men maxar gärna mina XP ändå.
Vad heter du pogo? Rätt säker på attjag har dig med men kommer inte ihågjag vill gärna maxa trots L40 oxå
Jag behöver en lista på vem som är vem för att ha koll. Eländigt men den bistra sanningen
Så synd att du inte såg det i tid! Jag hade inte koll på vem du var.Aww, jag såg detta för sent! Du och jag blev besties igår :-)
@Laa, vi har ett par dagar kvar tror jag. Jag är annzahstories!
Hur tänker du framöver? Vill du ha paket att öppna även om vi är bästisar eller har du många på din lista så det är bättre att deleta så det går att få in en ny vän? Bor man inte i samma stad eller umgås finns det ju ingen praktisk nytta med attstå kvar.Aww, jag såg detta för sent! Du och jag blev besties igår :-)
@Laa, vi har ett par dagar kvar tror jag. Jag är annzahstories!
Du och jag tillhör ju de lätta@Galant men då börjar vi en lista då!
Laa = Laa346
Hur tänker du framöver? Vill du ha paket att öppna även om vi är bästisar eller har du många på din lista så det är bättre att deleta så det går att få in en ny vän? Bor man inte i samma stad eller umgås finns det ju ingen praktisk nytta med attstå kvar.