Pokémon Go del 3

Jag har en fundering angående bästis levlingen. Jag vet att jag frågade i början och inte fick något svar men jag vill fråga igen; vilka vill samordna sig så båda parter kan få på ett ägg innan paketöppningen? Jag är förvisso L40 men maxar gärna mina XP ändå.
:confused: jag fattar verkligen ingenting :laugh:
 
:confused: jag fattar verkligen ingenting :laugh:
Ok, då försöker jag förklara mig. Om du tittar på en vän i din vänlista så finns det fyra hjärtan. Dessa hjärtan fylls i när du eller din vän öppnar paket som ni skickar till varandra eller gör någon annan aktivitet tillsammans som tex raidar, trejdar eller slåss tillsammans på ett gym. Man får bara räkna en aktivitet per dag. Det första hjärtat fylls helt på en aktivitetsdag. Nästa hjärta tar sju dagar, tredje 30 dagar och det sista tar 90 dagar. När dessa hjärtan fylls så får vännerna en belöning i XP 10, 50 och 100 tusen. Det innebär att om man sätter på ett lucky egg i samband med paketöppningen när ett hjärta blir helt fullt så kan man dubbla sin belöning. Det är då rätt just att samordna sig med den vän man öppnar paket från så att båda kan slå på ett ägg och dra nytta av det hela. Blev det tydligare nu?
 
När man blir best friends så får man en massa poäng. Många vill dubbla dem genom att köra lucky eggs. Ska båda få nytta behöver man samordna.
Ok, då försöker jag förklara mig. Om du tittar på en vän i din vänlista så finns det fyra hjärtan. Dessa hjärtan fylls i när du eller din vän öppnar paket som ni skickar till varandra eller gör någon annan aktivitet tillsammans som tex raidar, trejdar eller slåss tillsammans på ett gym. Man får bara räkna en aktivitet per dag. Det första hjärtat fylls helt på en aktivitetsdag. Nästa hjärta tar sju dagar, tredje 30 dagar och det sista tar 90 dagar. När dessa hjärtan fylls så får vännerna en belöning i XP 10, 50 och 100 tusen. Det innebär att om man sätter på ett lucky egg i samband med paketöppningen när ett hjärta blir helt fullt så kan man dubbla sin belöning. Det är då rätt just att samordna sig med den vän man öppnar paket från så att båda kan slå på ett ägg och dra nytta av det hela. Blev det tydligare nu?
:idea::bow: nu trillade polletten ner! :D
Jag fastnade i tankarna på ägg som i de som kläcks efter visst antal km och paket som i det man får när man samlat tillräckligt med stämplar :o
 
En av de saker som försvårar är ju att komma ihåg vem som är vem. En del har ju samma eller varianter på namn här och i pogo och då är det lätt. Sen finns ju du som har ett roligt namn som skiljer sig från mängden så det har fastnat ändå. Tyvärr har jag för många på min vänlista som jag inte klarar ut att koppla ihop med vem det är. Kan vara härifrån eller någon jag träffat på i spelet vid någon raid.
Haha gudars ja! Med mig får du tänka z och z....? :D
 
Jag har en fundering angående bästis levlingen. Jag vet att jag frågade i början och inte fick något svar men jag vill fråga igen; vilka vill samordna sig så båda parter kan få på ett ägg innan paketöppningen? Jag är förvisso L40 men maxar gärna mina XP ändå.
jag vill gärna maxa trots L40 oxå :)
 
Aww, jag såg detta för sent! Du och jag blev besties igår :-)

@Laa, vi har ett par dagar kvar tror jag. Jag är annzahstories!
Hur tänker du framöver? Vill du ha paket att öppna även om vi är bästisar eller har du många på din lista så det är bättre att deleta så det går att få in en ny vän? Bor man inte i samma stad eller umgås finns det ju ingen praktisk nytta med attstå kvar.
 
Hur tänker du framöver? Vill du ha paket att öppna även om vi är bästisar eller har du många på din lista så det är bättre att deleta så det går att få in en ny vän? Bor man inte i samma stad eller umgås finns det ju ingen praktisk nytta med attstå kvar.

Det spelar ingen roll! Jag har behållit alla mina vänner även efter vi blivit bästisar, det är ju roligt om man är på resa och sånt :) Men känn ingen press att skicka, jag prioriterar nu att skicka till dem där jag "behöver" höja vänskapsnivån.
 
Laa= Laa346
Galant= Galant16
Anna= Annzahstories
Nizhoni och Nizhonis man = Eydis och Cactuar
Tulip= TantTulip
Ganska lätt att hålla reda på
 
Laa= Laa346
Galant= Galant16
Anna= Annzahstories
Nizhoni och Nizhonis man = Eydis och Cactuar
Tulip= TantTulip
Kamomilla = Kladdnos

Blir gärna vän med fler här i tråden.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 893
Senast: Barbabelle
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
407
Senast: Sirap
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 891
Senast: jemeni
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 703

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp