Pokémon Go del 3

Har du kollat så att du fått båda ”candies”? Missen jag tror många gör att de inte tittar i Field recearch om den är ”klar”. Hela stapeln måste ju vara fylld.
Dessutom måste uppkopplingen och gpsen vara ok. Ibland driftar det och då fungerar just ”ingenting”...
 
Ja den är uppladdningsbar och du kan även använda den att ge telefonen extra batteri, men har inte provat hur mycket.
Go-tcha har ingen gps om det är det du menar? All info om pokemons och stop i närheten får den bara när telefonen upptäcker dom.
Eller jag kanske missuppfattade, du kan göra annat medan spelet är på i bakgrunden och go-tchan gör det den ska ändå. Eller var det något helt annat du menade? :o:D


Tänkte mest om man kan "kläcka ägg" med den, alltså att den registrerar att man går. Eller man måste ha pogo igång då?
 
Försökt elovla ännu en eevee, det går inte :cry: jag ger upp :cry:
Men vad fasen. Nu måste vi lösa det här, du ska ha din förbaskade eevee-evolve (sorry, minns inte om det är Espeon eller Umbreon du är på).
Har du messenger och kan tänka dig att skicka screenshots under uppdragets gång till mig?
 
Men vad fasen. Nu måste vi lösa det här, du ska ha din förbaskade eevee-evolve (sorry, minns inte om det är Espeon eller Umbreon du är på).
Har du messenger och kan tänka dig att skicka screenshots under uppdragets gång till mig?
Hade problem med gpsen igår så kan vara det som spökade igår. Men är på gång igen.
Screenshot_20181006-182058.jpg
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Fast iom att du inte behöver ha pogo ”igång” på skärmen så drar den massor mindre ström i telefonen och kläcker ägg i bakgrunden med en plus eller go-tcha. Så det funkar ungefär som du tänkte dig

Jaha va bra! Då kanske det är värt att investera i en Go-tcha då :p
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Finns det nåt syfte i att spara Pikachus som tillhör eventet som är nu?
Aldrig sett innan att spelet frågar om man verkligen vill byta in mot godis :confused:
 
Finns det nåt syfte i att spara Pikachus som tillhör eventet som är nu?
Aldrig sett innan att spelet frågar om man verkligen vill byta in mot godis :confused:

Har sett att det frågar det om alla eventpokemons jag fångat. Är väl för att du inte kommer kunna få tag i dem igen efter eventet gissar jag på.

Rena samlarobjekt bara om de inte är något att ha i övrigt.
 
Har sett att det frågar det om alla eventpokemons jag fångat. Är väl för att du inte kommer kunna få tag i dem igen efter eventet gissar jag på.

Rena samlarobjekt bara om de inte är något att ha i övrigt.
Jag har ingen större lust att fylla upp mitt utrymme med en hord 10 cp Pickatchus ;), jobbigt att inte kunna göra sig av med dem lätt.
 
Vad använder ni er rare candies till? Jag har samlat ihop ca 40 st, men har inte kommit på vem som ska ha dem. Samtidigt har jag grym platsbrist i min bag.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 831
Senast: Barbabelle
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
387
Senast: Sirap
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 836
Senast: jemeni
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp