• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare blissare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 951
B

blissare

Har sett här att det skrivs om "polarpads",har även tittat på deras hemsida,verkar ju himla "käcka"!!!!Någon som har erfarenhet av dom??
Min förra häst blev massa sömstucken förra vintern..pga av att hovis spikade fel när han skulle sätta på snowpads....inflammationer smärta o tårar...3 sömmar fel,jättehalt hela vintern...:cry: är därför lite nervös för det ...för o nackdelar -:smirk: tack...

Sv: Polarpads

Hade PolarPads i våras (jan,feb), de var dock skitkassa. Svåra att klippa till, svåra att fästa.. Sen gick ringfästena av så var det ajöss med dom.

Tacka vet jag Snow Throw :love: (dom vanliga sulorna med luftkanal)
Super!!

Sv: Polarpads

Álin skrev:
Hade PolarPads i våras (jan,feb), de var dock skitkassa. Svåra att klippa till, svåra att fästa.. Sen gick ringfästena av så var det ajöss med dom.

Tacka vet jag Snow Throw :love: (dom vanliga sulorna med luftkanal)
Super!!

men dom har konstruerat om dem nu! jag har mina hästar i stallet på gården där dom bor så jag e med att prova ut alla saker dom gör och kommer med synpunkter. problemet var att den lilla bula som sitter bakom fästena gjorde så att fästena sprack upp. men de har dom ändrat på nu! annars tycker jag dom ä bra1 jag har aldrig haft ngt problem att klippa till dem - du måste ha haft en dålig sax eller kniv!! :devil: haha.. dom e juj mjuka så det skall ju absolut inte vara ngt problem.. dom har även kommit ut med en ny snösula som e suuperbra!!

Liknande trådar

Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
3 471
Hästvård Hej! Efter att ha spenderat morgonen med att plasta hästen hovar ännu en gång börjar jag bli riktigt rådvill på vad jag ska ta tag... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 976
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara... 2 3
Svar
52
· Visningar
15 073
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband

Hästrelaterat

Tillbaka