heartstring

Trådstartare
Ja, nu sitter jag här och velar. Jag vill prova på poledance, men frågan är om man vågar gå själv? Syrran skulle ha varit min kompanjon, men hon ska på semester under halva kursperioden så det blir till att gå själv i så fall. Jag som tänkte ha någon att göra bort mig med :o:D
Är det någon här inne som provat? Är det helt livsfarligt att gå själv? :D Det känns som att jag kommer vara den där gamla stela tanten som knappt kommer klara någonting av allt som man gör.. Jag är både stel och osmidig som tusan :p

Vad virrigt det blev, men ja, någon som sitter på erfarenheter om detta? Det känns ju som ett jättebra och roligt träningsalternativ.
 
Ja, nu sitter jag här och velar. Jag vill prova på poledance, men frågan är om man vågar gå själv? Syrran skulle ha varit min kompanjon, men hon ska på semester under halva kursperioden så det blir till att gå själv i så fall. Jag som tänkte ha någon att göra bort mig med :o:D
Är det någon här inne som provat? Är det helt livsfarligt att gå själv? :D Det känns som att jag kommer vara den där gamla stela tanten som knappt kommer klara någonting av allt som man gör.. Jag är både stel och osmidig som tusan :p

Vad virrigt det blev, men ja, någon som sitter på erfarenheter om detta? Det känns ju som ett jättebra och roligt träningsalternativ.
På fredag står vi alla där och dansar pole dance.....
 
Ja, nu sitter jag här och velar. Jag vill prova på poledance, men frågan är om man vågar gå själv? Syrran skulle ha varit min kompanjon, men hon ska på semester under halva kursperioden så det blir till att gå själv i så fall. Jag som tänkte ha någon att göra bort mig med :o:D
Är det någon här inne som provat? Är det helt livsfarligt att gå själv? :D Det känns som att jag kommer vara den där gamla stela tanten som knappt kommer klara någonting av allt som man gör.. Jag är både stel och osmidig som tusan :p

Vad virrigt det blev, men ja, någon som sitter på erfarenheter om detta? Det känns ju som ett jättebra och roligt träningsalternativ.

Jag är allt annat än smidig och graciös, och jag gick en nybörjarkurs förra våren – utan någon att hålla i handen.
Vi var lika nervösa allihopa som var där och det gjorde att vi bondade väldigt fint.
Det var superkul!
Så här glad blir man redan första gången:

2014-06-03-2005_538e0e7c9606ee6a672f3f9b.jpg


Ha korta shorts, ju mer kläder desto sämre går det.
Och varning för duktiga blåmärken och sjuk träningsvärk :D
 
Jag har tränat pole dance i 1 1/2 år nu och älskar det. Jag hade ingen att hålla i handen och det gick finfint. Sen har jag lärt känna härliga människor under tiden - so go for it! Du kommer inte ångra dig, men kan varna för träningsvärk och blåmärken och ha inte för mycket kläder på dig, det hade jag första gången och då blev det jättesvårt.
 
Åh, tack för all pepp! Jag har anmält mig till en kurs till hösten nu och det ska bli så spännande!
@Blueberry du ser ju verkligen lycklig ut iallafall! :D

Hm, jag som tänkte köpa träningstights, men då ska jag nog ta ett par shorts istället! Tack för tipset!
Kör man utan skor också?
Jösses, jag som alltid har blåmärken ändå, jag kommer väl att se ut som en smurf efter första passet! En smurf som inte kan gå av träningsvärken :rofl:
 
Åh, tack för all pepp! Jag har anmält mig till en kurs till hösten nu och det ska bli så spännande!
@Blueberry du ser ju verkligen lycklig ut iallafall! :D

Hm, jag som tänkte köpa träningstights, men då ska jag nog ta ett par shorts istället! Tack för tipset!
Kör man utan skor också?
Jösses, jag som alltid har blåmärken ändå, jag kommer väl att se ut som en smurf efter första passet! En smurf som inte kan gå av träningsvärken :rofl:

Japp, barfota!
Så småningom blir det korta shorts och sport-bh, och det kommer att kännas helt okej och inte det minsta naket - jag lovar.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 870
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
4 789
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Jag borde ligga och sova nu men jag bröt ihop istället... Jag har fått världens bästa nyheter för ett tag sen. Jag ska bli moster :love...
Svar
8
· Visningar
2 093
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 193
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp