JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Polisen utreder - två hästar skadade i Trollhättan
Moderator
Hästnyheter
En ryttare och häst skadades när de i samband med en ridtur blev tvingade att väja in i en stenmur vid möte med en lastbil. Föraren...
Hästnyheter
Årets upplaga av galoppeventet Cheltenham Festival i Storbritannien fick ett sorgligt utfall. Inte mindre än sex hästar dog av...
Hästnyheter
En häst med vagn skenade under långfredagen på en camping i Uddevalla.
Båda barn och vuxna trillade av – två vuxna har förts till...
Hästnyheter
Två personer har skadats i en olycka med häst och vagn på en camping i Uddevalla. ...
Källa / Läs mer...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Jag blir jätteglad för beröm även när jag bara gör mitt jobb.
Och jag berömmer elever fast de bara ”gör det de förväntas”.
Jag tycker...
Lilla
Alldeles nyss
Svar: 1 122
Visningar: 41 257
Allmänt
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Blir ingen löprunda idag, det småregnar, blåser och är 5 grader 😅 har ändå en vilodag att ta ut.
Siktar på morgondagen istället!
pepp
6 minuter sedan
Svar: 1 503
Visningar: 46 977
Allmänt
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Mitt utgångsläge är att alla fel hunden gör är hundägarens fel. Vad det än är så leder det på något vis tillbaka till ägaren/föraren...
Rumpnissen
12 minuter sedan
Svar: 50
Visningar: 1 275
Hund
Bärväska för liten hund
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
geting
22 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 18
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vi har ju vart lite frånvarande efter all otur men nu e vi äntligen på gång igen. Vi har kommit igång med canicrossträningen efter...
Vovve
Idag kl 12:36
Svar: 1 217
Visningar: 72 646
Hund
Stärka 3 åring
Träning Hade kollat hästen hos veterinär och ev släppt på bete. Har du tur är det ”bara” att han växer och är obalanserad pga det. Det är...
Freazer
3 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag tycker definitivt du ska lägga ut en annons! Borde inte vara svårt att hitta folk som vill ha rid och träningshjälp av en duktig...
MiniLi
42 minuter sedan
Svar: 1 262
Visningar: 98 218
Grenar
Fördelar/ nackdelar med tinker?
Hästmänniskan Svarar inte dig specifikt, utan mer en allmän kommentar på importer.
Jag håller med dig!
Och lägger till; Det är en stor skillnad att...
Brassneck
Idag kl 13:05