Poll saddle som b*rjes säljer???

Isabelle L

Trådstartare
Jag undrar om det är nån som har erfarenhet av pool saddle som b*rjes är återförsäljare av??? Eller om ni känner nån som har en sån...

Har kollat på den länge och funderar på att ta hem och prova. :)

Det är inte en av b*rjes egna sadlar och jag vill bara ha kommentarer om denna sadeln. :)

Sv: Poll saddle som b*rjes säljer???

halloj! jag har haft en pool´s reining. den är helt underbar! köpte en helt ny o den va skön ända från början! helt klart en prisvärd sadel! sålde den endast för att jag återgick till mina islänningar.

halloj! jag har haft en pool´s reining. den är helt underbar! köpte en helt ny o den va skön ända från början! helt klart en prisvärd sadel! sålde den endast för att jag återgick till mina islänningar.

låter bra!! :)

hej igen! jag va inne på börjes i kungsbacka i dag.. dom har en butterfly reiner (pool´s) inne som inte finns i katalogen eller på internet.. den är skitsnygg!!! den är ny men har fått lite repor så den går att pruta på! dom sa 10% till mig o den kostar lika mycket som den rundskurna i vanliga fall.. tror det va 7995:-, kollar man ute kostar den över 10000:- möjligt kap??? du bor ju inte så långt härifrån!? lycka till mvh ica

hej igen! jag va inne på börjes i kungsbacka i dag.. dom har en butterfly reiner (pool´s) inne som inte finns i katalogen eller på internet.. den är skitsnygg!!! den är ny men har fått lite repor så den går att pruta på! dom sa 10% till mig o den kostar lika mycket som den rundskurna i vanliga fall.. tror det va 7995:-, kollar man ute kostar den över 10000:- möjligt kap??? du bor ju inte så långt härifrån!? lycka till mvh ica

Tack för tipset!! :laugh:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 027
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
537
Senast: liiinnea
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 299
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Födda 2022