. Men deras service via webbshopen är som att man ringer till grannens stall och kossan svarar.
Förlåt, Har inget att tillföra mer än:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
. Men deras service via webbshopen är som att man ringer till grannens stall och kossan svarar.
Tyckte den va rätt så klockren själv faktisktFörlåt, Har inget att tillföra mer än:
*dör lite*
Tyckte den va rätt så klockren själv faktiskt![]()
Den så kallade "displayen" har kommit nu
![]()
De har lyckats skicka ett felaktigt klistermärke![]()
![]()
med särskrivning t.o.m.
![]()
![]()
@Magiana: Jag gillade speciellt att den kunde dränera, det har ingen tvättmaskin jag haft kunnat göra!
Oh herregud vilken soppa!
"Bikinin" (bielizna) är Underkläder, MEN ordet i sig kan vara vittvätt, dvs lakan, bordsdukar etc.
Jag skulle då vara fundersam på vad det är för temperatur, om det är anpassat till syntetunderkläder (30-40 grader) eller om det är vittvätt 60 grader.
Annars är det väl krav på svensk bruksanvisning om inte annat har avtalats i förväg? Dvs det är inte bara rycka på axlarna, de måste som minst påpeka att ingen svensk manual medföljer och länka till en digital manual.
http://it24.idg.se/2.2275/1.205127/snart-slut-pa-krav-om-svensk-manual
http://www.hallakonsument.se/klaga-angra-eller-anmala/dina-rattigheter-som-konsument/bruksanvisning/
Om det inte vore så tragiskt skulle det vara... förlåt men.....Den så kallade "displayen" har kommit nu
![]()
De har lyckats skicka ett felaktigt klistermärke![]()
![]()
med särskrivning t.o.m.
![]()
![]()
Om det inte vore så tragiskt skulle det vara... förlåt men.....
(minns osökt titeln på kompisens oskrivna memoarer "Mitt liv bland idioter")
den svenska magnetetikett jag har särskriver inte fintvätt, det heter tömning osv. Så helt klart inget från Electrolux det där du fått. Har du pratat med dem än?
Man ska välja sina strider,frågan är om det är värt att lägga ner mer tid på det,antar att du förstår vilket program som är vilket nu.
Jag hade ansett det vara värt striden och tiden.Man ska välja sina strider,frågan är om det är värt att lägga ner mer tid på det,antar att du förstår vilket program som är vilket nu.
Fast även om jag kan instämma i ditt tankesätt så är det ju sådant som gör att de kan fortsätta sälja polska maskiner till ovetande kunder. Och TS köpte ju vad hon trodde var en svensk maskin. Andrahandsvärdet påverkas också.
@Magiana Undrar även vad Pauza är?
Himmel jag hade blivit galet irriterad det är ju inte riktigt klokt.
Du får gärna skicka pm med vad det är för företag om du inte vill skriva ut det, inga jag vill sponsra att bli kund hos.