PolyPads och likn.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare mazarein
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 1 538
M

mazarein

Hej!
Är på jakt efter en bra tryckutjämnande pad. Någon som har erfarenhet av sk PolyPads? Någon som vet om de finns någon annan stans än på H**ks?
Någon som har andra bra förslag utöver PolyPads?
Ska antagligen till GBG Horse show..Tänkte kolla om jag hittar något bra där!:)

Sv: PolyPads och likn.

Är det ingen på hela buke som använder underlägg?! :eek: :smirk:

Det finns faktiskt riktigt snygga och BRA paddar av märket John Whitaker nu. De är vändbara och ligger mycket bättre på hästen än en Poly Pad.

Jag har en polypad som jag tycker är bra..dock ligger den inte helt still..glider bakåt liite.

Ge-k*s har för 199 kr, ligger kanon på ryggen - mkt bättre än polypad. Equiline har tydligen kommit med någon ny nu med. ...?..

Zlatan skrev:
Det finns faktiskt riktigt snygga och BRA paddar av märket John Whitaker nu. De är vändbara och ligger mycket bättre på hästen än en Poly Pad.
Okej, ska kolla upp d!:) Vet du om det finns någon hemsida som säljer?

sannaaah skrev:
Jag har en polypad som jag tycker är bra..dock ligger den inte helt still..glider bakåt liite.
Okej. Men sitter man mycket högre på hästen? Eller "trycker den ihop sig" ordentligt?

Ickiz skrev:
Ge-k*s har för 199 kr, ligger kanon på ryggen - mkt bättre än polypad. Equiline har tydligen kommit med någon ny nu med. ...?..
Okej! Men det finns ingen webshop va?..=(

Tjo
Var på Irland å red i somras med en kompis. Nästan alla hästarna där hade "polypads" De är kanske inte världens snyggaste, men de fyller verkligen sin funktion! :)

Finns Rambo Pad, tjock non slip. Billig och bra finns på www.hastshopen.se Är ju något liknande men vet inte om det är exakt samma sak.

Min PolyPad åker bak... JÄTTE MYCKET... :mad: :cry: Kanske använder ja den fel....:confused:

hade polypad till min häst i böjan för han var så tunn över ryggen,funkade jättebra

Min polypad har aldrig flyttat sig en millimeter,FÖRUTOM när jag hade en sadel som inte låg bra..

Sadeln är det inge fel på, vi har kollat upp den flera gånger. Kan ingen berätta hur ni gör när ni sätter på eran Poly Pad, ja kanske gör fel :D

Om sadeln ligger bra som den är så blir det antagligen för trångt med en tjock padd under (vet inte hur tjocka polypads är) = sadeln ligger inte bra längre. Enkel matte ;)

Jag har oxå en från gek*s.Den kostade 119:- och är helt kanon!:) Ser precis ut som en "äkta" polypad! Kan rekommendera en resa dit,finns mkt annat oxå...

Jeg er den eneste i hele Skandinavia som kan tilby det fulle vareutvalget til PolyPads.
Besøk siden min: www.polypadsnorge.no

Evt pris og proto til Sverige, avtales nærmere.

Hilsen
Annette

Liknande trådar

Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
355
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
263
Senast: Rosett
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 237
Senast: _Taggis_
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka