Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag undrar om någon vet något om ponnyagillity?? Jag har två shettisar som jag vill prova det med.Annars rids de av mina barn eller så kör jag dem. Vi bor i Gimo så helst så nära som möjligt..
Hej, kolla med shetlandsföreningen nära dig. Jag har varit på tävlingar i ludvika, shetland nord anordnade både träningar och tävlingar. Det var superkul ungarna älskade det.
Läste om ponnyagillity i Hästmagasinet. Skulle passa min lilla welsh, och så kunde tjtjen som sköter henne tävla med henne också, hon önskar så att hon hade varit 148 cm istället för 110 cm. Finns det i Skaraborg? Någon som vet?
Adress till rid- och körklubben shetland. Här finns proppar, tips, banor och program mm.
På shetland västs hemsida fanns det info om bruksträning och tävling i kalendern. Tävling planeras genomföras även nästa år, ev i samband med utställning. Håll utkik på de olika regionalföreningarnas hemsidor, det finns ganska mycket om man tittar.
Annars kanske man kan genomföra träningar och någon tävling själv, tex ihop med ortens ridklubb...