Ponnygalopp

M

makejo

får en korsningsponny tävla? finns det övre åldergräns på ponnyn? Fick höra att min c-ponny som jag sålde 2002 när hon var 14 år tävlades i ponnygalopp blev nyfiken om det kan stämma? hon heter star och är född -88 korsning, mellan russ ,arab och apaloosa.
 
Sv: Ponnygalopp

finns det nån plats man kan söka eftre ponnyer som tävlat i galopp??
 
Sv: Ponnygalopp

Hej!

Korsningsponnyer får tävla i ponnygalopp. Alla raser är välkomna, så länge de ligger inom storleksramen för sin kategori. Fullblod som håller ponnymått tävlar dock i en egen kategori, XX.
Man kan gå in på www.unggalopp.nu, ponnygalopp, resultat, och titta i resultatlistorna om man undrar om en särskild ponny tävlat.
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 748
Senast: Juli0a
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 832
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 264
Ridning Har sett att flera andra årtal har egna trådar. Så varför inte skapa en tråd för våra 02or då?! För jag kan väl knappast vara den enda...
Svar
5
· Visningar
1 299
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp