Ponnysize?

Tigertofflan

Trådstartare
Sitter o beställer lite extraremmar från Börjes till selen. Jag behöver två skalmremmar bland annat, och jag hittade nån för 89.50. Men sen står det att den bara finns i ponnysize. Vad är skilnaden mot full? Är de kortare? Går de att använda till en full-are ändå, tro?

Sv: Ponnysize?

Tigertofflan skrev:
Sitter o beställer lite extraremmar från Börjes till selen. Jag behöver två skalmremmar bland annat, och jag hittade nån för 89.50. Men sen står det att den bara finns i ponnysize. Vad är skilnaden mot full? Är de kortare? Går de att använda till en full-are ändå, tro?
De är väldigt korta... Skulle nog rekommendera dig att köpa de dyrare i fullstorlek.
*har nyinköpta såna till ponnyselen*

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 826
Senast: Bullen22
·
Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
779
Senast: MiaMia
·
Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
603
Senast: Oknytt
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
916
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka