Ponnytravsulky

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare linneaforss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 3 435
Sv: Ponnytravsulky

Jaha, gör dom det? :)
Jag har för mig att någon sa att man var tvungen att hämta vagnarna där!
Det vore juh jättebra om man slapp åka och hämta "eländet"! :rofl:

Man kan ju skicka den med posten... el om någon ska på trav i krokarna som kan ta den med?

Vad heter färgen på hjulskydden som piggybank hade på bilden? Dom är assnygga! Behövde man säga att man ville ha den färgen när man beställde? Tänkte att de kanske blev de genomskinliga annars :smirk:
Föresten! 6800? för allt? Jag får ihop att det ska bli cirka 10 000 för qh, stänger hjulskydd plus momsen ?

Ja lr man säger att man vill ha mörka hjulskydd så får man sånna! :) Ja jag tycker också de verkar konstigt ja får det till 9 838 kr för allt ja ska ha,
Sulkyn
Mörka hjulskydd
QH
= 9 838
Men sulkyn var billigare för ett par år sen ,, jag vet inte hur länge sen det var hon köpte den? För jag vet att den kostade något sånt då.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
521
Senast: Unafraid
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: Pegasus63
·
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
602
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka