Ponnyutställning

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Fiorano
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 283

Fiorano

Trådstartare
Hur hittar man ponnyutställningar? Hade velat visa mina connemaror i sommar, men har absolut ingen koll på var jag ens ska leta efter utställningar?

Sv: Ponnyutställning

Jag vet inte om de finns i TDB annars kan man ju söka avelsevenemang där.

Kolla annars efter den lokala ponnyavelsföreningen och se vad de har för evenemang.

Det brukar komma på spaf.info och sen som sagt de lokala föreningarna, man får googla lite :D

det är väl svårare där du bor antar jag... men här är Connemaraföreningen i alla fall http://www.connemaraponny.org/ - enda utställningen som fanns med i kalendern där var riksutställningen i Laholm.

Sommarpremiering går alltid att visa på. Sen är väl frågan om det finns någon sammanhållen ponnyförening i norr som arrangerar utställningar, det vet inte jag. Jag hittade nån länk på www.spaf.info (under länkar/anslutna föreningar) mn ingen planerad utställning.

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: corzette
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 322
Senast: Murray
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
465
Senast: Rosett
·
Fritid Vi ska köpa en ny högtalare till en förening jag är med i. Högtalaren ska användas på ponnyutställningar och liknande arrangemang, både...
Svar
7
· Visningar
446
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka