• Körning
  • Trådstartare Trådstartare gizmon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 707
G

gizmon

Det är så att för ett tag sen såg jag en annons på ett företag i jönköping som tillverkade ponnyvagnar dom låg på mellan 4000-6000 kr ca tror jag.. men jag har tappat bort den annonsen. finns det nån som känner till nåt om det ??? :)

Sv: Ponnyvagn

Kan det ha varit www.jensa.nu? Ligger i närheten av Jönköping i alla fall. Han gör vagnar i den prisklassen. Har själv en till min C-ponny, är jätte nöjd.

"Jensa" var det ja! Tack så hemskt mycket för hjälpen! Jag tyckte dom vagnarna såg fina ut. Så nu ska jag kika lite och kanske köpa en här fram igenom.

ta en med fjädring o svängel bara, och hög höjd så du ser var du kör. De andra är inget att sitta o förstöra njurarna i.

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
1 010
Senast: cewe
·
Däggdjur Hej! Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler. Buren var inköpt och...
Svar
2
· Visningar
408
Senast: Breen
·
Hundavel & Ras Jag vill bara säga att jag idag såg den vackraste hund jag nånsin sett (förutom min egen, då...). Ägaren parkerade sin jobb-skåpbil... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 025
Senast: lilstar
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 659
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka