Positiva tråden

Varit och hämtat min nya (begagnade) cykel
20200503_135423.jpg
 
Jag simmade i sjön idag. Ytvattnet måste blåst in bra för det var riktigt skönt. Var i säkert 10 minuter och jag lyckades vänja in mig och njöt där i vågorna, gick inte upp för att jag frös utan för att jag kände att nu måste jag väl ändå fått nog? När jag väl kommit upp tog det ett tag sen att få upp värmen i alla kroppsdelar igen, men ändå så värt det.
 
Jag simmade i sjön idag. Ytvattnet måste blåst in bra för det var riktigt skönt. Var i säkert 10 minuter och jag lyckades vänja in mig och njöt där i vågorna, gick inte upp för att jag frös utan för att jag kände att nu måste jag väl ändå fått nog? När jag väl kommit upp tog det ett tag sen att få upp värmen i alla kroppsdelar igen, men ändå så värt det.
Du är inte klok. Skulle aldrig frivilligt gått i vattnet nu 😱😱
 
Jag trodde att jag hade gjort bort mig totalt under ett jobbsamtal för ett par veckor sedan där vi skulle pitcha en idé till en Mycket Viktig potentiell kund. Jag blev informerad om sakens existens ungefär 10 minuter innan samtalets början (tack för den, chefen 🙄) och blev dessutom tvungen att inleda samtalet ensam eftersom mina två chefer hade tekniska problem. Jag fick improvisera fullständigt och mådde dåligt efteråt eftersom jag trodde att jag schabblat bort hela grejen, men idag fick vi besked om att kunden valt oss före andra firmor och att projektet sätter igång nästa vecka :banana:

Nu önskar jag bara att jag besparat mig de timmarna av ångest jag kände efter samtalet och hoppas att jag i framtiden kan bli lite bättre på att inte klanka ner på mig själv och alltid tro det värsta...
 
Har varit jätteduktig och suttit i massor av telefonköer och gjort viktiga men tråkiga saker halva dan så nu kan jag äta joghurt med banan och känna att jag varit riktigt vuxen och duktig.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
430
Senast: ufot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 134
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
462
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
53 54 55
Svar
1 099
· Visningar
57 453
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp