Positiva tråden

För x antal månader sedan tog min spellista på Spotify slut och en för mig okänd låt började spela. Låten var behaglig och instrumentalt bestod den främst av piano, vilket jag så sakta håller på att lära mig. Så jag trodde att jag skrev med låt+artist för att kunna hitta och lyssna på senare. Men det gjorde jag inte.

Nu ikväll kom jag att tänka på den här låten och ville såklart hitta den. Lättare sagt än gjort, eftersom artisten var för mig okänd, och språket ett jag inte behärskar = svårt att googla fram med hjälp av låttext. Men efter ca 30 minuters letande på Spotify hittade jag den! :love: Och dessutom hittade jag ett par fina låtar under letandets gång.

Nu kan jag somna glad och belåten. :D
 
Köpte en kökssoffa idag, fick hjälp av kollega att köra hem den och en annan kollega lånade ut sin kärra. Och jag är SÅ nöjd 😍
 

Bifogade filer

  • 20200531_174953.jpg
    20200531_174953.jpg
    315,9 KB · Visningar: 34
Jag är så glad att vi fått tag i en toppentjej som rider till vår lilla ponny. Ponnyn har haft problem med att hon varit för svag i galoppen och då gärna bockar och kastar av den lilla ryttaren... nu har vi hittat en tjej som sitter kvar :) och som kan stärka ponnyn. Fick just rapport om att de ridit och fröken ponny jobbat på superbra och var glad hela passet. Nu nyduschad och ut i hagen och mysa i det fina vädret igen. Så underbart när problemen verkar lösa sig.
mini.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
455
Senast: ufot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 269
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
469
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
54 55 56
Svar
1 109
· Visningar
58 143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp