Positiva tråden

Regnig skogspromenad med härliga dofter och vind. Sen in i värmen med mina nyplockade jordgubbar. Nu ser jag på Twin Peaks medan vinden viner och sniglarna klättrar på fönstren och jag äter jordgubbar i yoghurt.
 
Ut i regnet för att handla
Blev riktigt blöt trots den korta vägen
Men det var skönt
Nu njuter jag av att vara inne igen
 
Gjorde klart min systersons födelsedagspresent idag och jag är SÅ nöjd! Trycket är vitt i ljus, precis vad jag ville ha på den svarta tröjan.
Kul till en nybliven 7-åring!
img1593961013001.jpg
 
Sitter i bilen med regnet smattrande mot rutan. Hästen går lös och betar en stund. När det slutat regna ska jag åka och plocka mer hjortron, orkade bara med det första stället igår. Bara ett här o ett där som moget men de mognar till sig efter vart. Idag kommer em kompis på våffel-middag. En familj jag känner och älskar har kommit tillbaks från Etiopien, det var roligt att träffa dom igen. Imorgon är det en musikstund vid Rackstad kvarnen och sedan en guidad vandring längst med ån och det blir säkert trevligt.
 
Kollar warehouse 13
Inte gjort så mycket idag men har renbäddat sängen!!!
Så skönt så.
Nu ska jag returnera de bäddset som gjorde mig till en smurf
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
445
Senast: ufot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 240
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
464
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
53 54 55
Svar
1 099
· Visningar
57 554
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp