Positiva tråden

Regnig skogspromenad med härliga dofter och vind. Sen in i värmen med mina nyplockade jordgubbar. Nu ser jag på Twin Peaks medan vinden viner och sniglarna klättrar på fönstren och jag äter jordgubbar i yoghurt.

Ut i regnet för att handla
Blev riktigt blöt trots den korta vägen
Men det var skönt
Nu njuter jag av att vara inne igen

Gjorde klart min systersons födelsedagspresent idag och jag är SÅ nöjd! Trycket är vitt i ljus, precis vad jag ville ha på den svarta tröjan.
Kul till en nybliven 7-åring!
img1593961013001.webp

Sitter i bilen med regnet smattrande mot rutan. Hästen går lös och betar en stund. När det slutat regna ska jag åka och plocka mer hjortron, orkade bara med det första stället igår. Bara ett här o ett där som moget men de mognar till sig efter vart. Idag kommer em kompis på våffel-middag. En familj jag känner och älskar har kommit tillbaks från Etiopien, det var roligt att träffa dom igen. Imorgon är det en musikstund vid Rackstad kvarnen och sedan en guidad vandring längst med ån och det blir säkert trevligt.

Liknande trådar

Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
1 946
Senast: Roheryn
·
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 421
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 358
Senast: Enya
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 658
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår