Positiva tråden

Jag har haft en så härlig dag i solen. Till att börja med red jag ut för första gången själv på min 3-åring. Han var så positiv och duktig!

När jag kom hem gav jag mig ut och sprang i solen. Nytt personligt rekord i hastighet på min 3 km-runda 💪🏻.

Generellt har jag haft en så väldigt härlig helg 😍! Precis vad jag behövde såhär i coronakaos!

Är lite trött efter en natt med bristande sömn så i dag har jag varit rätt slö och inte ställt några krav. Ändå har jag samlat energi till att tvätta en maskin tvätt och ytterligare en är i maskinen och bearbetas för fullt. Jag har även sorterat i min skrivbordslåda så jag har ordning på papper, var sak på rätt plats liksom. Som belöning blev det en stund helt sysslolös i soffan med en mugg te. Pratade även med mamma en stund i telefon. Om en timme kommer dottern hem så tror jag ska passa på att slänga mig i sängen tills hon kommer hem och vi ska fixa något att äta!

Solen har givit mer energi än jag hade räknat med i dag, helt underbart! Även att se nu på kvällarna när det mörknar att mina lampor som laddas av solen faktiskt orkar lysa igen! Halleluja! :love::heart

Liknande trådar

Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
1 906
Senast: Roheryn
·
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 421
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 345
Senast: Enya
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 648
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur