Positiva tråden

Jag har haft en så härlig dag i solen. Till att börja med red jag ut för första gången själv på min 3-åring. Han var så positiv och duktig!

När jag kom hem gav jag mig ut och sprang i solen. Nytt personligt rekord i hastighet på min 3 km-runda 💪🏻.

Generellt har jag haft en så väldigt härlig helg 😍! Precis vad jag behövde såhär i coronakaos!
 
Är lite trött efter en natt med bristande sömn så i dag har jag varit rätt slö och inte ställt några krav. Ändå har jag samlat energi till att tvätta en maskin tvätt och ytterligare en är i maskinen och bearbetas för fullt. Jag har även sorterat i min skrivbordslåda så jag har ordning på papper, var sak på rätt plats liksom. Som belöning blev det en stund helt sysslolös i soffan med en mugg te. Pratade även med mamma en stund i telefon. Om en timme kommer dottern hem så tror jag ska passa på att slänga mig i sängen tills hon kommer hem och vi ska fixa något att äta!

Solen har givit mer energi än jag hade räknat med i dag, helt underbart! Även att se nu på kvällarna när det mörknar att mina lampor som laddas av solen faktiskt orkar lysa igen! Halleluja! :love::heart
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
443
Senast: ufot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 230
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
463
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
53 54 55
Svar
1 099
· Visningar
57 530
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp