Positiva tråden

Kvällsrunda med lite jogg, tillika säsongens pannlampspremiär. Precis lagom varmt och hanterbart blåsigt. Och som vanligt ögon 👀 som reflekterade tillbaka här och där ute i åkrarna från rådjur och får. Älskar mina höstrundor i mörkret!

94E00B23-5CF1-40CB-801E-3601D56D1804.jpeg

Jag har varit vegetarian i typ 7 år och det är väldigt sällan (nästan aldrig) som jag saknar när det kommer till maträtter med kött. Igår fick jag dock en plötslig hågkomst av en laxpasta vi brukade äta och nämnde det för min man.

Idag så lagade han en vegetarisk variant åt mig som gav det goda jag kom ihåg utan att tvinga mig äta kött :love:

Kvällsrunda med lite jogg, tillika säsongens pannlampspremiär. Precis lagom varmt och hanterbart blåsigt. Och som vanligt ögon 👀 som reflekterade tillbaka här och där ute i åkrarna från rådjur och får. Älskar mina höstrundor i mörkret!

Visa bifogad fil 102074

Det där väcker väldigt blandade känslor hos mig, dels myset av klapprande hovar och lukten av rök från hus som det eldas i. Dels känslan av att vara mörkrädd, titta mig över axeln och frysa.

Nä, känns ganska bra att inte rida längre 😁

Liknande trådar

Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
1 922
Senast: Roheryn
·
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 421
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 350
Senast: Enya
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 650
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?