Positiva tråden

Hittade lite nya inredningsdetaljer på Fullerö (strax utanför Uppsala) och fick precis gratis frakt + närmre 100:- rabatt på lite nya grejer från Lindex. Är verkligen sämst på att köpa inredning trots att jag drömt hela livet om mitt eget hem som jag får göra som jag vill med, och likaså kläder.. Så när andan faller på gäller det att spendera pengar!
Fullerö är så väldigt mysigt och fullkomligt livsfarligt att gå in på! 😁
 
Har äntligen fått gjort en sak som legat på to do-listan i minst ett halvår. Hemmafix-grej dessutom så en sån sak man går och stör sig på varje gång man ser det flera gånger om dagen. Men nu är det klart och det ser ännu lite trevligare ut här hemma 😊
 
Vi har haft fokus på att kommunicera i skrift på jobbet i år. Två utbildningar, och nu i veckan en ”PT-halvtimme” med en av de som hållit i utbildningarna. Innan passet skulle man skicka 7 mailkonversationer som de skulle utvärdera.

Mitt PT-pass började med att hon säger ”Du sticker verkligen ut!” Och sen fortsätter hon ”jag har ingen konstruktiv kritik att ge dig”. Mina mail var alltså så bra att jag bara behövde fortsätta som jag redan gör 😳🤩 Blev så glad! Och skönt att höra att man gör nått bra 😃
 
Att jag hittat en superfin klänning till toppenpris. Passar perfekt, både tillfälle och mig.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20221017_170649_Chrome.jpg
    Screenshot_20221017_170649_Chrome.jpg
    99,8 KB · Visningar: 47
Har bott ensam med dubbelsäng i ett halvår och hunnit vänja mig vid att glatt sova på hela ytan. Men först nu slog det mig att jag kan ha dubbla kuddar och täcken  och matchande påslakan och örngott. It's. Aaaaall. Miiiiine. :love:
Ska tillägga att jag inte lämnade honom barskrapad. Vi bestämde tillsammans vem som skulle ha vad och han har lyckligtvis för liten ny lägenhet för dubbelsäng, samt dålig smak. Tog t ex brunvitrutiga farfarsmönstrade sängkläder så att jag kunde behålla t ex påfågel-/tigrar i djungel-sängkläder. Uppenbar vinst för mig. Tycker jag då.
 
Min närmaste kollega, vi jobbar SÅ bra ihop och har så roligt! Så himla glad över det 🥰
Igen :D

Min före detta kollega som också är så fin och som jag börjat prata med mer nu sista tiden pga orsaker. Möter henne ibland efter jobbet (då vi jobbar på samma sjukhus, men olika avdelningar) och det är så trevligt ❤️

Våra doktorer som är så roliga. Kanske inte alltid medvetet men i alla fall 🤭

Okej, hade kunnat sammanfatta det med ”mitt jobb” :bag:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: ufot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
8 219
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
506
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
58 59 60
Svar
1 186
· Visningar
65 744
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp