Positiva tråden

Jag provade en av de nya balsamkakorna igår när jag tvättade håret. Den kändes riktigt bra! Problemet med den första var att den aldrig liksom smälte och det gick knappt att få nåt i håret. Den här smälte lätt och det gick utmärkt att få in i håret. Dessutom luktar den jättegott av rosmarin och pepparmynta! Håret luktar inte så nu men det luktade så när jag duschade. Härligt! Jag ska definitivt beställa en stor kaka av den.

Jag provade en av de nya balsamkakorna igår när jag tvättade håret. Den kändes riktigt bra! Problemet med den första var att den aldrig liksom smälte och det gick knappt att få nåt i håret. Den här smälte lätt och det gick utmärkt att få in i håret. Dessutom luktar den jättegott av rosmarin och pepparmynta! Håret luktar inte så nu men det luktade så när jag duschade. Härligt! Jag ska definitivt beställa en stor kaka av den.
Märke, köpt var?

Jag har tandläkarskräck som jag har i år har börjat ta tag i. På senaste besöket för några dagar sen fick vi tagit några röntgenplåtar och tandläkaren petade mig lite i munnen. Mycket gråt från min sida med det gick. Och trots att jag inte har varit hos tandläkaren på snart ett decennium så syntes inga hål eller tecken på tandlossning. Som det ser ut kommer jag klara mig undan med ett besök till för att ta bort tandsten osv men sen är det klart. Och just nu känns det som att nästa besök är görbart. Det trodde jag inte skulle kunna hända i våras

Liknande trådar

Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
1 946
Senast: Roheryn
·
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 421
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 358
Senast: Enya
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 657
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 31