Bukefalos 28 år!

Positiva tråden

Mina suckulenter. Har varit bortrest i tre veckor och när jag kom tillbaka så log de artigt men verkade mest besvärade över min återkomst. Uppenbarligen trivs de mycket bättre utan mig. Aja, jag kan väl fortsätta dränka dem någon gång i månaden och ignorera dem däremellan.
 
Känner sån enorm tacksamhet gentemot all vårdpersonal jag fick träffa idag. Varenda en av dem tog hand om mig så väl och var så himla snälla i ett läge där jag var väldigt rädd. Det kändes så fint. Och tryggt att få kompetent hjälp snabbt och bli tagen på allvar.

Sen är jag otroligt glad att det gick att utesluta allvarligare saker, även om jag inte förstår hur man kan ha såna symtom utan att det är något allvarligt. Men hellre det.

Och nu är jag hemma igen, i vårt mysiga hem, och kan vara med mina mjuka, tramsiga små hundar igen. Det är himmelriket.
 
Promenad på landet, en bit ifrån de kör gödsel så just här luktar det gott :love:
 

Bifogade filer

  • 20220913_082258.jpg
    20220913_082258.jpg
    481,1 KB · Visningar: 7
Har äntligen (efter ett par år typ 🙈😅) erbjudit en av mina äldre semigrannar om att ta med hans hund ibland när jag går med min, så hon får gå lite raskare och längre. Hundarna är väldigt förtjusta i varandra så det skulle bara vara roligt att gå med båda.

Jag har fått mycket hjälp av en annan granne, så det känns fint att också själv kunna hjälpa någon.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
563
Senast: ufot
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
8 028
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
502
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
63 012

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp