Postorder -snabb leverans

ankic

Trådstartare
Är på jakt efter ett fodrat regntäcke , finns inget här i stan så jag tänkte beställa .Men vilket postorder företag brukar vara snabba på att skicka varor?

Sv: Postorder -snabb leverans

Börjes skickar samma dag om du beställer före 12.00 (tror jag) och betalar 50:- extra. Då ska du ha sakerna max ett par dagar senare.

Fast de har kanske inget fodrat regntäcke? :o

Hoho, jag har inte så bra erfarenheter av Börjes. Ibland går det snabbt, ibland tar det veckor, ibland kommer inget, eller bara fel saker. :( Kanske för att jag bor i Tjottaheiti. Hööks brukar vara i tid.

Jag betalade inget extra när jag beställde från Börjes, det kom inom 3 dagar.

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
1 031
Senast: corzette
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 756
Senast: Bullen22
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 412
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka