Bufera

Trådstartare
Ja, skulle behöva införskaffa en bra powerbank. Vilka är bra? Vad ska man tänka på när man köper?
Behöver använda den kanske 1 gång/dygn, slipper gärna ladda banken på ett par dagar. :)
 
Vad ska du ladda upp med powerbanken? :)

Är det en vanlig telefon så räcker det med en powerbank på typ 5000mAh. Tänk på att porten gärna ska vara på 2,1A för lite snabbare laddning.
 
Ja, skulle behöva införskaffa en bra powerbank. Vilka är bra? Vad ska man tänka på när man köper?
Behöver använda den kanske 1 gång/dygn, slipper gärna ladda banken på ett par dagar. :)

Kolla hur stort batteri din telefon har (mAh), lägg på laddförluster och att slippa behöva bottentömma banken och sen kan du köpa en utifrån hur ofta du vill kunna ladda. Jag tror det brukar rekommenderar ca 5000 mAh till de flesta telefonerna för en laddning.

Jag köpte en 20000 mAh från classes för att kunna ladda två telefoner och en surfplatta en gång vardera. Den fungerar bra, även i kyla, och var riktigt prisvärd tycker. Däremot tar en så pass stor bank lång tid att ladda upp.
 

Liknande trådar

Hemmet För några dagar sedan fick jag kontrakt på ny hyresrätt. Ska nu säga upp min gamla men behöver lite hjälp att tänka. Har egentligen...
Svar
12
· Visningar
809
Senast: mysboll
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: sthu
·
Samhälle Okej ja jag vet jag har legat under en sten halva mitt liv. Men jag har ett svindyrt abonnemang på telia som jag betalar för varje...
2
Svar
24
· Visningar
1 176
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Kroppen bråkar och jag behöver röra på mig mer så jag funderar på att köpa en Crosstrainer eller ngn liknade träningsmaskin att ha...
Svar
4
· Visningar
424
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp