Vad jag inte fattar är varför man sitter överallt på bilen utom i sätena underfärd och dricker öl och sedan slänger ut ölburken eller flaskan i diket O_o

Vad jag inte fattar är varför man sitter överallt på bilen utom i sätena underfärd och dricker öl och sedan slänger ut ölburken eller flaskan i diket O_o
När det är varmt så klibbar vinylen fast i den exponerade kroppsdelen som syns mellan jeansen och t-tröjan. Därför sitter man inte där.
burkar o flaskor kastas i diket av medkänsla med flasksammlande EU-migranter ;)

När det är varmt så klibbar vinylen fast i den exponerade kroppsdelen som syns mellan jeansen och t-tröjan. Därför sitter man inte där.
burkar o flaskor kastas i diket av medkänsla med flasksammlande EU-migranter ;)

Tusenlappar att hämta där garanterat. Förr va det småungar som samlade pant, den tiden är förbi, dom blir väl bortjagade, hehe.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 314
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 554
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 209
  • Omröstning Omröstning
Relationer Om man är bilägare och singel är det ju rätt självklart att man kör själv, men när man lever i ett förhållande och delar hushåll, vem är... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
6 242
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?