Bukefalos 28 år!

Vad jag inte fattar är varför man sitter överallt på bilen utom i sätena underfärd och dricker öl och sedan slänger ut ölburken eller flaskan i diket O_o
 
Vad jag inte fattar är varför man sitter överallt på bilen utom i sätena underfärd och dricker öl och sedan slänger ut ölburken eller flaskan i diket O_o
När det är varmt så klibbar vinylen fast i den exponerade kroppsdelen som syns mellan jeansen och t-tröjan. Därför sitter man inte där.
burkar o flaskor kastas i diket av medkänsla med flasksammlande EU-migranter ;)
 
När det är varmt så klibbar vinylen fast i den exponerade kroppsdelen som syns mellan jeansen och t-tröjan. Därför sitter man inte där.
burkar o flaskor kastas i diket av medkänsla med flasksammlande EU-migranter ;)

Tusenlappar att hämta där garanterat. Förr va det småungar som samlade pant, den tiden är förbi, dom blir väl bortjagade, hehe.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Tänkte vi kunde dela med oss om hur vi använder och förvarar det vi odlar efterhand som vi sködar det. Även sånt som vi plockar ute i...
2
Svar
20
· Visningar
389
Senast: Badger
·
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
2 3 4
Svar
71
· Visningar
1 281
Senast: sthu
·
Samhälle Sverigedemokraterna har av TV4:s Kalla Fakta avslöjats driva en trollfabrik. SD:s anonyma konton har spridit propaganda och även sådant...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 073
Senast: Nepenthe
·
Trädgård & Växter Jag har libbsticka i trädgården som dessutom frösår sig generöst. Men jag har ingen aning om hur man använder libbsticka. Det har aldrig...
Svar
18
· Visningar
507

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp