praktik utomlands

roge

Trådstartare
hej!
jag funderar på att praktisera utomlands helst i spanien eller något liknande land.
Jag undrar om det är någon som har praktiserat på ett bra ställe där och skulle vilja tipsa. vill verkligen jättegärna dit men svårt att hitta rätt ställe bland alla hundratal.
tack

Sv: praktik utomlands

Jag vet ett bra ställe, men det är iofs på Irland.
Ridskola/privatstall med ca 80 (?) hästar.

Hör av dig om du är intresserad.

vilken typ av ställe vill du åka till?
Fundera på om det är något ställe du hört talas om som du skulle vilja åka till, leta reda på nr och ring!
Uppskattas ofta att man tar eget initsiativ!
Jag har vart hos Henk Nooren o Eric v/d Vleuten och ringde och frågade själv! Du kan inte få mer än ett nej! var bara framåt, berätta vad ditt syft och mål är och att du väldigt gärna skulle vilja komma ner o se hur dom jobbar!

Hej! Jag söker praktik plats och är intresserad av att praktisera hos Henk Nooren. Undrar om du har bra nr dit? Ville även höra hur du tyckte att det var att praktisera där. Vad var dina arbetsuppgifter, vem jobbade du under och lite sånt. Tacksam för svar snarast! Mvh/Alexandra

Hej jag söker praktik plats och är intresserad av att praktisera hos Henk Nooren. undrar om du har ett bra nummer dit? ville även höra hur du tyckte att det var att praktisera där? vad var dina arbetsuppgifter, vem jobbade du under, boförhållanden och lite sånt! Tacksam för svar snarast! MVH/Alexandra

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 290
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 329
Senast: Äpplet.
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
500
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
945

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka