Praktikplats

Switch

Trådstartare
Hejsan!

Jag har tänkt att söka BRS nästa år och då måste man ju ha 14 dagars praktik. Har ni något tips på vilka tränare som kan tänkas ta emot?

Sv: Praktikplats

dom flesta tar nog emot praktikanter, men man får nog inte rida hos alla. beror på vad du har för erfarenhet.

ok, tror inte man måste rida, bara ha praktiken.. ska kolla:) tjaa, har inte hållt på med starthästar men ridit galoppörer har ja ju, har köpt sånna från banan och skolat om. räknas de?

henrik engblom tar emot praktikanter....
finns i mellerud och de flesta brukar få rida....

Vad kul att du ska söka :). Då ses vi säkert på intervjun.

De flesta tar ju emot praktikanter men vill du ändå ha hjälp så är det bara att fråga Helena Gärtner så hjälper hon till, tror jag iaf :p

Ja, kul med flera! :)

Jag har frågat henne och hon tipsade om två, men det funkade inte hos dom. Men nu har jag fått hos en annan iaf:laugh:

Man kan också gå prova på kurs på strömsholm. Jag tror det fungerar som praktik...

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
987
Senast: TantAgda
·
Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
546
Senast: Mearas
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 095
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka