praktisera på stuteri/träningsstall?

O

oh_darling

hej. nu är det så att i sommar planerar jag att försöka få tag på något stuteri/träningsstall där man kan få "praktisera" några veckor o hjälpa till med ridning o skötsel. det skulle vara mkt lärorikt o kul!

har tittat på bukes annonssidor men tycker inte de är så givande.
undrar därför ifall ni vet var man kan få tag på sådana stall om man inte har några kontakter?
vad har ni för erfarenheter av sådant?
vet ni om det är "lätt" att få sådan praktikplats?

tack för hjälpen.
 
Fundera på vilka osm är intressanta och ring eller skriv (ringa är nog mer effektivt) Förklara vad du vill och vad du kan och hoppas på det bästa! ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 644
Senast: Lhas
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 012
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 361
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 019
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp